Login

Register

Login

Register

Skip links

Jak ,,powstaje” Cyberdziecko?

Naucz się skutecznie pomagać dzieciom i młodzieży!

DOŻYWOTNI DOSTĘP

59 LEKCJI

CERTYFIKAT UKOŃCZENIA

Dlaczego to szkolenie jest tak ważne?

Dziecko nie chce się uczyć, nie słucha rodziców, rozmawia tylko o grach, nie chcę wyjść na dwór bo gra na telefonie? Brzmi znajomo?

Według badania Młodzi Cyfrowi, co 10 uczeń deklaruje, że korzysta z telefonu cały czas. Tak było w 2016 roku. Jak jest obecnie, podczas zdalnego nauczania? Ciężko pokusić się o dokładne wyliczenia, jednak pewnie bliższe prawdzie okaże się stwierdzenie, że co 10 uczeń nie korzysta z telefonu cały czas. To niezwykle niepokojące i musimy zacząć działać natychmiast. W naszym szkoleniu wskazujemy, że przez nadużywanie „ekranów” mózg dziecka jest w ciągłym strachu. Dodatkowo, badania wskazują istotną korelację między nadużywaniem urządzeń multimedialnych, a takimi zaburzeniami jak depresja, ataki lękowe, ADHD, agresja, czy psychoza.

Dzięki pogłębionym wywiadom z rodzicami, nauczycielami, psychologami oraz dziećmi stworzyliśmy najbardziej praktyczne szkolenie w Polsce. Ze szkolenia dowiesz się dlaczego dzieci i młodzież nadużywają telefonu i komputera i jakie są tego konsekwencje. Poznasz sposoby diagnozy problemu, a dzięki metodom profilaktyki i terapii nauczysz się skutecznie pomagać dzieciom i młodzieży. Cały materiał oparty jest na prawdziwych historiach podopiecznych Jakuba Chejny.

Co otrzymasz w szkoleniu?

2 Ebooki o bezpieczeństwie dziecka w sieci

Schematy rozmów z dziećmi i rodzicami

Prawdziwe studia przypadków pacjentów Naszych wykładowców

Scenariusze zajęć profilaktycznych

Narzędzia do przeprowadzenia terapii

Omówienie i instrukcję obsługi programów, które sprawią, że Ty i Twoje dziecko będą bezpieczne w Internecie

+BONUS

Nagranie webinaru Cyberdzieci okiem socjoterapeuty. Problemy moich pacjentów, których można było uniknąć!

Nagranie webinaru Cyberdzieci okiem socjoterapeuty. Odpowiedzi na Wasze pytania!

Opinie o wykładowcach

To szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli jesteś:

Nauczycielem

Twój uczeń ma problem z koncentracją, jest rozdrażniony, a jego oceny się pogorszyły

Chcesz nauczyć się rozmawiać z rodzicami o problemie ich dziecka

Chcesz dowiedzieć się jak pomóc dziecku wykluczonemu z grupy rówieśniczej

Psychologiem

W Twoim gabinecie pojawia się coraz więcej pacjentów z problemem uzależnienia od telefonu i komputera

Chcesz poznać praktyczne metody profilaktyczne i terapeutyczne

Chcesz poszerzyć swoją wiedzę zawodową o aspekty związane z problemem Cyberdziećmi

Rodzicem

Chcesz nauczyć się pokazywać inne źródła rozrywki niż telefon

Twoje dziecko nie chce wyjść na dwór, bo gra na komputerze

Twoje dziecko rozmawia tylko o grach i o tym co dzieje się w Internecie

Lub po prostu

Problem Cyberdzieci jest dla Ciebie ważny i interesujący

ODBIERZ NIELIMITOWANY DOSTĘP ZA 759 PLN 290 PLN!

Odbierz swój kurs!

,,Młode pokolenie w świecie wirtualnym zostało opuszczone przez swoich rodziców, opiekunów, nauczycieli.”
-NASK, Raport z badania Nastolatki 3.0

Czego dowiesz się ze szkolenia?

Źródła i przyczyny uzależnienia oraz nadużywania urządzeń elektronicznych

Rodzaje zagrożeń w cyberprzestrzeni i ich wpływ na rozwój dziecka

Higiena użytkowania urządzeń elektronicznych

Jak diagnozować problem i mu przeciwdziałać

Jak pokazywać dziecku inne źródła rozrywki

Jak skutecznie rozmawiać z dziećmi, rodzicami i opiekunami

Metody profilaktyki i terapii

Jak zadbać o bezpieczeństwo dziecka w sieci – instalacja i omówienie pomocnych aplikacji komputerowych

Nowoczesna platforma edukacyjna, dożywotni dostęp.

Utrwalaj wiedzę dzięki quizom.

Twórz, zapisuj i zarządzaj notatkami.

4 SIERPNIA ZAMYKAMY SPRZEDAŻ KURSU!

Nie zwlekaj, trwa promocja!

Autorzy szkolenia

Jakub Chejna

Pedagog, socjoterapeuta, terapeutą zaburzeń zachowania dzieci i młodzieży, kierownik Zespołu Wychowawców w Ośrodku Socjoterapii. Od dwunastu  lat pracuje z młodzieżą zagrożoną wykluczeniem społecznym, zaburzeniami zachowania i emocji oraz małoletnimi z grup podwyższonego ryzyka. Ekspert od pracy z dziećmi i młodzieżą uzależnioną od Internetu, gier i mediów społecznościowych.

Autor i realizator nowoczesnych scenariuszy zajęć profilaktycznych, socjoterapeutycznych dla szkół oraz szkoleń dla kadry pedagogicznej. Ukończył III stopień terapii z wykorzystaniem Dialogu Motywującego. Brał udział w wielu szkoleniach n/t profilaktyki zachowań ryzykownych, przemocy oraz pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami zachowania i emocji. Brał udział w wymianach studyjnych w ośrodkach wychowawczych we Francji i Łotwie. Od czterech jest Kierownikiem Zespołu Wychowawców w Ośrodku Socjoterapii w Olsztynie. Jest koordynatorem Zespołów ds. IPET oraz innych zespołów roboczych. Posiada własną praktykę edukacyjno – terapeutyczną.

Dagmara Gemechu

Założycielka Poradni Zaburzeń Pamięci „Neurony”, psycholożka ze specjalnością z zakresu neuropsychologii. Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła studia podyplomowe w Międzynarodowej Szkole Menedżerów w Warszawie (WSHiFM) w zakresie zarządzania potencjałem społecznym. Trenerka z wieloletnim doświadczeniem, prowadziła szkolenia, warsztaty, superwizje dla pracowników m.in. MOPS w Łodzi, OPS-ów w Warszawie, Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie i wielu innych.

Wykładowczyni na specjalizacji I i II stopnia w zawodzie pracownik socjalny. Od 2013 roku prowadzi zajęcia w ramach modułu Elementy organizacji i zarządzania w pomocy społecznej oraz Stres i wypalenie zawodowe, jest także konsultantem prac dyplomowych.

Program szkolenia

  1. Rodzina
    a) Brak kontroli rodzicielskiej
    b) Tablet, telefon, komputera jako „wygoda” dla rodzica
    c) Negatywny model spędzania wolnego czasu
    d) Brak czasu dla własnego dziecka
    e) Niskie kompetencje wychowawcze
    f) Niska świadomość zagrożeń
  2. Środowisko rówieśnicze
    a) Potrzeba przynależności
    b) Negatywne wzorce w grupie rówieśniczej
    c) Ograniczenie kontaktów w czasie pandemii
    d) Niska umiejętność nawiązywania realnych relacji rówieśniczych
  3. Samoocena
    a) Niskie poczucie własnej wartości i sprawczości
  4. Quiz
  1. Rodzaje zagrożeń
  2. „Przebodźcowanie” i jego wpływ na rozwój dziecka
    a) Przebodźcowanie
    b) Wpływ przebodżcowania na mózg
    c) Zaburzenia zachowania wynikające z używania urządzeń multimedialnych przez dzieci
    d) Zaburzenia rozwoju spowodowane używaniem urządzeń multimedialnych przez dzieci
  3. Uzależnienie od gier i internetu
    a) Granica między rekreacją a uzależnieniem
    b)Wpływ nadmiernego zaangażowania w gry przez dzieci i młodzież
  4. Pedofilia, Sexting, Pornografia w Internecie
    a) Charakterystyka zagrożeń
  5. Zaburzone relacje społeczne jako efekt nadmiernego korzystania z urządzeń multimedialnych
    a) Zaburzone relacje społeczne jako efekt nadmiernego korzystania z urządzeń multimedialnych
  6. Nawiązywanie znajomości z obcymi osobami
    a) Pozorne zaufanie
    b) „Nierealny” obraz drugiego człowieka
  7. Zagrożenia płynące z portali Internetowych
    a) Facebook
    b) Instagram
    c) YouTube, TikTok
  8. Cyberprzestępstwa
    a) Zagrożenia wynikające z codziennego użytkowania Internetu
  9. Cyberprzemoc, Stalking i Hejt
    a) Charakterystyka zagrożeń
  10. Patostreaming
  11. Zaburzenia psychofizyczne
    a) Wpływ na zdrowie fizyczne
    b) Wpływ na zdrowie psychiczne
  12. Rola sprawcy, ofiary i świadka
    a) Sprawca
    b) Ofiara
    c) Świadek
  13. Quiz
  1. Oddziaływania profilaktyczne w szkole
    a) Tworzenie programów profilaktycznych
    b) Pedagogizacja rodziców
  2. Oddziaływania profilaktyczne w domu
    a) Kontakt z dzieckiem i dobra relacja
    b) Poprawny model spędzania wolnego czasu
    c) Dostępne metody niwelowania zagrożeń
  3. Wczesna interwencja profilaktyczna
    a) Schemat Wczesnej Interwencji Profilaktycznej oraz narzędzia do jej zastosowania
  4. Skuteczne oddziaływania terapeutyczne
    a) Oddziaływania terapeutyczne w ujęciu systemowym
    b) Terapia niestacjonarna
    c) Terapia stacjonarna
    d) Gdzie szukać pomocy?
  5. Quiz
  1. Uzależnenie od gier – historia Pawła
  2. Sexting – historia Agaty
  3. Przebodżcowanie – historia Kacpra
  1. Czym jest malware i jak się przed nim uchronić?
  2. Silne hasła – klucz do bezpieczeństwa w sieci
  3. Uwierzytelnianie dwuskładnikowe
  4. Jak sprawdzić, czy moje dane wyciekły?
  5. Czym jest phishing i dlaczego tak łatwo dajemy się na niego nabrać?
  6. Blokada dostępu do pornografii
  1. Nagranie webinaru Cyberdzieci okiem socjoterapeuty. Problemy moich pacjentów, których można było uniknąć.

Przykładowe lekcje

Profilaktyka zdrowotna

Źródła i przyczyny zagrożeń - Nierówności społeczne

Zabranie telefonu nic nie pomoże, problem leży znacznie głębiej.

10 000+
GODZIN PRACY Z DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ
26
LAT DOŚWIADCZENIA W NAUCZANIU
350+
UDANYCH TERAPII

4 Sierpnia zamykamy sprzedaż!

Wrócimy dopiero po wakacjach z wyższą ceną!

tak, kupuję!